15 feb 2012

A miña aportación ao grupo

resulta curioso como en media hora logramos sacar ideas, organizaros e motivarnos de tal xeito que adiantamos máis ca en todalas clases que tivemos.  Isto resulta moi gratificante e anímame a seguir traballando tal e como fixemos hoxe, con entusiasmo e ilusión.
o problema desta sensación de estar perdidas e non saber ben para onde tirar , supón agora, unha vez resolto, tomar o traballo con máis ganas e motivación, e se seguimos así , traballando en grupo, aportando,escoitando e discutindo ideas, creo que teremos un bo resultado. 
persoalemente  a miña aportación ao grupo ata o día de hoxe foron básicamente ideas de cómo enfocar o traballo, procurando sempre que resulte atractivo e dinámico, pensando nos intereses dos nenos aos que vai dirixido. todo isto faise posible no grupo de compañeiras de traballlo que teño, xa que  escoitan e valoran as opinións, e entre todas conseguimos chegar a idea clave que se axusta o que perseguimos.
particularmente hoxe creo que fixemos un bo traballo en equipo, eu pola miña parte colaborei na elaboración do iforme e na aportación de ideas para actividades. 
graciñas a todas raparigas!! temos que seguir asi!!!!
~Ángeles~

No hay comentarios:

Publicar un comentario